Een zware onvoorstelbare week: R.I.P Felipe. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu Een zware onvoorstelbare week: R.I.P Felipe. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu

Een zware onvoorstelbare week: R.I.P Felipe.

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

01 December 2007 | Ierland, Dublin

Hallo iedereen,

Hoe is die met jullie? Met mij gaat die gelukkig weer goed maar heb een verschrikkelijke week achter de rug.
Dinsdagavond is er een spaanse jongen tijdens een basketbal wedstrijd overleden. Uit de autopsie is gebleken dat hij een hartaanval heeft gehad. Iedereen was in een grote shok dinsdag avond. Het waren de zwaarste en emotionele dagen van hier. Het is echt onbegrijpelijk wat hier is gebeurt. Ik kende de jongen, maar was geen close vriend van hem. Close vrienden van mij kende hem wel beter en het doet zoveel pijn om hun zo kapot te zien. Ik heb een hele zware week vol onbegrip achter de rug. Ik was echt verward. Zo was ik een tentamen aan het maken en 10 min later zat ik in een miss te huilen.
Gelukkig gaat het met mij en mn groepje nu wat beter. We kunnen weer lachen en hebben de power om door te gaan.
Deze hele gebeurtenis heeft een grote invloed gehad op mijn erasmus leven. Wat je in 4 maanden allemaal niet kan meemaken. Denk echt dat dit de 4 intense maanden van mn leven zijn en dat als ik thuis ben echt tijd nodig ga hebben om dit allemaal te beseffen.

Veder zijn de lessen hier over. Laatse week niet naar de klassen geweest wegens de omstandigheden. De leraren waren het hier helemaal mee eens we waren ook niet geacht om te komen. Heb mijn eindproject en mn eerste examen gemaakt. Hoop dat ik mn andere examen in beter omstandingheden kan maken maar dat denk ik van wel.
Veder is dit de eerste dag van de week dat ik een beetje internet heb. Wordt je ook niet gelukkig van. Nu ligt het niet aan mijn computer maar aan het netwerk hier. Als ik internet kan ik moeilijk op sites als hyves komen. Sorry dat ik niks terug krabbel de laatste tijd..
Ik ga beginnen met leren. Heb een dik een week vrij om mijn examens te leren dat moet genoeg zijn denk ik!

Veel liefst en dikke kus Margriet

  • 01 December 2007 - 15:29

    Gerrit:

    Och haydr, dat is zeker schrikken. Veel sterkte!

    Enneh, Hyves is ook in Nederland langzaam hoor, kutsite :-)

  • 01 December 2007 - 16:40

    Suzanne:

    Hey,
    Heel apart lijkt me..... succes!!

    Groetjes,
    Suzanne en ome Jaap

  • 01 December 2007 - 17:51

    Janneke (buur):

    Hey,

    Heel veel sterkte en succes bij het maken van je laatste (?) examens!

    't Paard zit er dik in.. zondag gaan we nog een keertje kijken. Ga kijken of ik hem kan stallen bij Henk Kok. Das lekker in de buurt!

    Spreek je snel,

    Janneke

  • 01 December 2007 - 19:35

    Jans:

    Hee Meis!

    Wat een rotsituatie!
    Wel fijn dat de leraren er ook een beetje begrip voor tonen!

    Suc6 en sterkte verder!

    Liefs, X Jans

  • 02 December 2007 - 16:42

    Koen:

    He wijffie wat rot dat je daar zoiets mee moet maken. Het leven kan hard zijn, zo zie je maar weer, maar ik hoop dat je der nog wat van gaat maken die laatste tijd!
    Dikke kus Koen


  • 02 December 2007 - 18:23

    Marieke:

    Hey Grietsie,

    das baluuh dat je dat nog ff mee moest maken! Sterkte!

    Nog maar drie weken....tjonge wat gaat het snel!

    Kus

  • 02 December 2007 - 20:01

    Mathilde:

    Sterkte en succes nog hea!!!
    Check je mail ff...

    kusj Mathilde

  • 04 December 2007 - 21:53

    Jesus Buedo Gallardo:

    Gracias, muchas gracias.

    Thank you

  • 07 December 2007 - 12:17

    Annette:

    hee lieverd

    zo dat is zeker heftig om mee te maken heel veel sterkte en wil je heel veel succes met leren wensen hier uit het regenachtige nederland.
    en als je terug bent ben ik echt benieuwd naar al je verhalen.Vind het ook echt top hoe je het daar allemaal doet:)

    dikke kus en heel veel liefs

  • 10 December 2007 - 17:08

    Marieke:

    Dat meen je niet, wel erg..

    Maar echt goed hoe je er mee omgaat, veel sterkte jij en de rest!

    Zie je snel weer!

    Dikke kus marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo Iedereen, Leuk dat je op mijn site komt neuzen! Deze site wordt mijn 'dagboek'in de tijd dat ik in Ierland verblijf. Ik ben daar 4 maanden voor het volgen van mijn minor in het kader voor mijn study. Ik ben in deze periode in Atlhone wat twee uur rijden bij Dublin vandaan ligt. In deze periode ga ik naar de Atlhone Institute of Technology. Welke vakken ik ga volgen is nog niet precies duidelijk dat laat ik in mijn verslagen weten. Met deze site wil ik iedereen laten weten en laten zien wat ik doe in Ierland. Maar ik wil ook graag op de hoogte blijven van wat er thuis gebeurt! Wees niet bang om een berichje met de nieuwste roddels achter te laten! Mijn adres hier is: Wellmout student village. Dublin road. Co. westmeath. Ireland Margriet Duijst room J 38

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 24568

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 22 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: