Birthsdayparty in Ireland - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu Birthsdayparty in Ireland - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu

Birthsdayparty in Ireland

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

26 September 2007 | Ierland, Dublin

Birthsdayparty in Ireland

Hallo iedereen,
Hier een volwassen Margriet;)
Iedereen bedankt voor de kaarten, smsjes en mailtjes, telefoontjes. Echt super!! Ik was echt heel blij met de kaarten enz, het is namelijk heel vreemd om 21 te worden en al je familie en vrienden zijn er niet.
Maandagavond zijn we uitgegaan naar de pub in school (is de drank het goedkoopst, haal ik nog steeds 1 drankje haha) en om 12 uur ging iedereen zingen en me feliciteren was echt super leuk! Maar toen liepen we terug naar t appartement en toen dach ik ja leuk, loop je hier word ik morgen wakker en heb ik het traditionele ontbijt met de familie niet, maar zit ik daar alleen aan mn geroosterde broodje. Maar gelukkig kwam mn spaanse vriend naast me lopen hebben we lekker gebabeld en toen met een groepje koffie en choco gedronken/gegeten in mn kamer. Kon ik eidelijk de kaarten openmaken die te vroeg waren was echt lache Alinda’s kaart had een beutiful liedje wij dansen haha. De vooravond was echt leuk en gezellig al de mensen voor mn party uitgenodidg en naar bed gegaan. Volgende dag naar school iedereen me feliciteren enz. Om 12 lekker naar huis gegaan kom ik thuis staat dr een pakket in de kamer:d. Ik helemaal blij dacht dat mijn winterjas er was, maak ik het open zit er een klein pakketje in met allemaal 21 jaar spullen, een button, een tshirt, wc papier, een fotolijsje enz echt super super leuk!!! Daarnaast drie hele mooie lieve kaarten en cadeautjes. Ik was helemaal ontroerd zat ik daar in de kamer overstuur van een doos haha. Op dat moment haatte ik het echt even om niet thuis te zijn. Heb een top tijd hier maar bij een verjaardag hoort familie vind ik.
Vond het echt niet leuk zonder de familie en door de kaarten en spullen miste ik ze echt heel erg!! Gelukkig zijn er telefoons en skype heb ik toch nog lekker met iedereen gebabbeld.

Na mn siesta ben ik lekker begonnen met koken want er kwam een koppel eten. Was echt gezellig eerst koffie met taart, veel taart! Gemaakt door mn lieve duitse boven buren:D. Daarna met zn allen gegeten en gerelax. Ik heb een luxe salade gemaakt maar was een beetje enthousiast vanaaf hebben we er weer met zn allen van gegeten. Iedereen kwam binnen droppelen met allemaal leuke en lieve cadeutjes. Ben echt verwend:D! Er is zelfs een lied voor me ingestudeerd het was duits maar echt super leuk! Ik heb er een video van zal proberen die op de site te zetten! De belgen franse meiden en rebacka hebben me een heel pakket met pantoffels( fel roze met veren) een trui, warme sokken, een potlood, chocola en koffie:) een lieve kaart en een onderbroek gegeven. De spanjaarden kwamen binnen met een boek in t engels ( to improve or english!) een mok en een placemat. Van de duitse meiden heb ik een tas en een kaart waarmee ik goedkoop naar de bezienswaardigheden in ierland kan gegeven en uiteraard chocoladekoekjes, die ze zelf komen opeten haha. Twee jongens (frans en spaans) kwamen met een iersecowboy hoed en een ierse kabouter die gelukt brengt. Stond onderop atlhone 2007 never forget us jordi en lionell. Echt zo leuk. De mensen zijn zo heerlijk hier, heb ook lieve berichjes van ze gehad in de kaarten. Is echt wel fijn dat iedereen zo open en hartelijk is. We zeggen ook tegen elkaar nu zijn we elkaars familie en vrienden, echt heerlijk dat we elkaar hebben hier! Veel blijven hier een jaar en ze zitten nu al te zeuren of wij ook niet langer kunnen blijven en dat we weer terug moeten komen na de kerst.


Toen het een uur of 10:30 was kwamen er meer mensen binnen en voordat ik het wist stond het hele huis vol met vrienden en bekenden van hier! De stereo die van apartment naar appartement gaat stond in de kamer laptop dr naast em feesten maar!! Het was echt een gezellig feesje al zeg ik hetzelf. Iedereen was aan het lachen, dansen, praten enz. Heb het super gehad en de andere ook. Was leuk vandaag op school mensen die kwamen en zeiden bedankt voor het feesje het was echt gezellig. Is altijd leuk om te horen natuurlijk!!
Het was een vreemde maar zeer geslaagde verjaardag! Het feest was super en ben echt verwent en verrast :D!! Deze verjaardag ga ik nooit meer vergeten, dit omdat jullie er niet waren en omdat de erasmusmensen er wel waren. Het was zo grappig de nederlandse versieringen en kaarten terwijl zowat niemand het begreep.Ik vond het heerlijk dat het er was. Was ik tog een beetje thuis!

Wil iedereen nogmaals bedanken voor de smsjes, kaarten, berichjes telefoontjes!! Het was echt super om ze te krijgen omdat je verjaardag vieren ver van huis tog wel vreemd is!

Liefst en dikke kus Margriet

  • 27 September 2007 - 06:40

    Mathilde:

    Hey hey :D

    Wat cool om te horen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad!!!!!!
    Net als in de film hahahahaha ;)
    Wij hebben thuis ook een gebakje op jou genomen!!!
    Was je op 2 plekken tegelijk jarig :D

    kusj Mathilde

  • 27 September 2007 - 07:00

    Suzanne:

    Hrey Magriet,
    Bij deze nog van harte gefeliciteerd!!! SUper leuk om je verjaardag een keetje zo te vieren, volgend jaar doe je het weer lekker thuis :D.

    Dikke Knuffel Suuz

  • 27 September 2007 - 10:53

    Sandra:

    Hey magriet .

    Nog gefeliciteerd , zo te horen heb je het leuk gehad met je verjaardag .
    Maar thuis is toch thuis .
    Volgend jaar als je je verjaardag viert hier in nederland zou je zeker terug denken hoe het daar ging en wat voor tijd je daar hebt gehad .

    Spreek je nog

    Veel plezier !!!

    Groetje sandra

  • 27 September 2007 - 13:26

    Alinda:

    Hey schat...
    Nou ik lees dat mijn kaart heel is aangekomen, was eerst bang dat ie kapot zou gaan... Haha, het liedje klopte alleen niet helemaal, maar goed :P
    Leuk man, om je verjaardag eens zo te vieren! Binnenkort komen wij (rob en ik) ook eens je kamer bekijken hor... We zijn al aan het zoeken naar vluchten enz... Moet je maar ff zeggen welke weekenden jou het beste uitkomen!

    Succes nog en geniet ervan!!!

    Dikke kus Alinda

  • 27 September 2007 - 16:11

    Arie:

    Hey Griet ben ik helemaal je verjaardag vergeten!!!en El had het nog gezegd!!
    Maar als nog van harte!!!
    En trakteren doe je maar in Januari!!!
    Dikke Kus Arie

  • 27 September 2007 - 16:31

    Arianne:

    heeey! Gefeliciteerd met je 21e verjaardag Meid! voelt zeker wel raar om jarig te zijn en je vrienden en familie zijn der niet maarja.. je hebt het naar je zin gehad gelukkig...xxx arianne

  • 27 September 2007 - 16:39

    Mama.:

    weer een beetje bijgekomen? leuk dat het gezellig was. je bent verwend door iedereen.is je pakketje al aan gekomen? groet en kus van ma

  • 27 September 2007 - 16:57

    Marieke:

    Oooooow schat ik ben zo blij dat je een topverjaardag hebt gehad, lijkt me echt apart, maar zo wijs en zo leuk al die kadootjes :-D

    Nog een keer gefeliciteerd schat ;-)
    Ik hoop dat je mn E-card hebt ontvangen :-)

    Mis je wel hor, ik ga er zaterdag zeker eentje op je drinken..

    En annet en ik moeten ff kijken wanneer een keertje komen buurten in ierland :-D

    Dikke kuss Marieke


  • 27 September 2007 - 18:16

    Jans :

    He meis!

    Heb je me smsje gehad??
    Sorry helemaal vergeten.. Das trouwens echt niks voor mij!
    Maar bij deze nogmaals... Hiep Hiep Hoera!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs, kus!

  • 27 September 2007 - 18:39

    Jeanet:

    hoera ik heb weer internet, en wat zie ik als eerste een bericht(je)van jouw. leuk dat je 21 verjaardag zo speciaal is geweldig om daar op terug te kijken.ik heb een gebakje op tijdens het winkelen met je moeder en alie was ook lekker. een gezellige dag gehad ik was kapot, zou dat de leeftijd zijn? ha,ha,ha.
    de groetjes van ons allemaal en doe rustig aan he.
    liefs Jeanet

  • 29 September 2007 - 22:14

    Huitts:

    Ha die Margriet,
    Van harte met je verjaardag had er aan gedacht maar toch weer te laat.
    Tis echt de leeftijd moet je me vergeven.
    Zo leuk als je het heb en nu ben je ook nog es VOLWASSEN hahahahaha ENIG!!
    Hoe voelt dat nu?
    Nu hoor je bij de clan! Van harte!
    Wens je een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar toe!! Groetjes vanuit een zonnig California!!

  • 02 Oktober 2007 - 12:08

    Margriet:

    Jans ik heb je sms gehad:D!
    Dank je wel!
    Mariek ik heb ook je e card gehad! Echt super leuk en lief dat jullie allemaal aan me denken!
    Heb het voor elkaar gekregen om een paar fotos van mn verjaardag er op te zetten. een selectie van 10 uit 120 fotos is moeilijk!!

    Dikke KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo Iedereen, Leuk dat je op mijn site komt neuzen! Deze site wordt mijn 'dagboek'in de tijd dat ik in Ierland verblijf. Ik ben daar 4 maanden voor het volgen van mijn minor in het kader voor mijn study. Ik ben in deze periode in Atlhone wat twee uur rijden bij Dublin vandaan ligt. In deze periode ga ik naar de Atlhone Institute of Technology. Welke vakken ik ga volgen is nog niet precies duidelijk dat laat ik in mijn verslagen weten. Met deze site wil ik iedereen laten weten en laten zien wat ik doe in Ierland. Maar ik wil ook graag op de hoogte blijven van wat er thuis gebeurt! Wees niet bang om een berichje met de nieuwste roddels achter te laten! Mijn adres hier is: Wellmout student village. Dublin road. Co. westmeath. Ireland Margriet Duijst room J 38

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 24580

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 22 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: