Hoebedoel je verveel je je weleens Ierland?? - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu Hoebedoel je verveel je je weleens Ierland?? - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu

Hoebedoel je verveel je je weleens Ierland??

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

25 November 2007 | Ierland, Dublin

Een dag uit mijn leven…

Hallo iedereen!!
Heb je dat wel eens dat een dag heel anders kan gaan dan wat je heb gedacht?

Afgelopen donderdag had ik zn dag. Om 8 uur ging mn wekker om naar school te gaan. Ik was op weg naar school belt Lena me want dr lag nog wat bij mij thuis van haar. Ik was niet ver van huis dus loop terug en loop met haar en Rebeca naar school toe. We waren plannen aan het maken dat we een cadeautje moesten kopen voor Lionel, want die hield zn verjaardag s avonds. We hadden afgesproken om alleen te gaan feliciteren en veder geen gekke dingen.
Aangekomen op school ontmoeten we Blandine die tegen Lena zegt: ‘ Je moet naar de lerares gaan want ik was daar net en als je mee wilt met de trip is dat geen probleem voor haar en kan je, je presentatie volgende week doen’.
Ik keek rebaca en zij mij en d8en waar gaat dit over?!?! Lena zag ons en zei’ kom mee naar de lerares we gaan op trip naar Newgrange dat staat op de wereldrang lijst of the heritage sites. Ik dacht *&^*^%$# daar gaat iedereen weer op trip en ik kan weer lekker naar school en de hele dag me vervelen. Ik naar mn klas hopen dat het niet door kon gaan dat ze mee konden. De leraar was dr nog niet dus ik loop de klas weer uit om te kijken of ze gingen. En ja hor het kon!!.. Ik dwars zeiden ze maar jij kan ook mee er zijn nog plaatsen… Ik dacht okej dit laat ik me niet voorbij gaan. Ik naar mn leraar vragen of het goed was dat ik weg ging en of ik de antwoorden mocht hebben. De leraar zat een beetje raar te kijken maar vond het goed. Ik mn spullen weer in gepakt en meegegaan naar de bus. In de bus een groot feest omdat de andere meiden van spanje ook mee waren en ons niet hadden verwacht.

De trip was super! Heb weer mooie dingen van Ierland gezien en newgrange was indrukwekkend. Newgrange is een grot die is gemaakt in de zelfde tijd als de piramides in Egypte. In december als de zon opkomt wordt door de zonnestralen de grot verligt, heel indrukkwekkend hoe ze dat hebben gebouwd… Het is zeg maar geen natuurlijke grot ze hebben dat zelf gemaakt.

Op de terug weg in de bus kreeg iedereen een bericht dat de Karma die avond vrij was voor internationale studenten. Wij elkaar aankijken met een diepe zucht want we waren van plan om niet uit te gaan. Maar ja de Karma is erg leuk en normaal is de entree €10, dus we moesten er naar toe. Heb daar weer een top avond gehad met iedereen.

Afgelopen donderdag was een dag waar alles ging zoals het totaal niet was gepland. Maar in dat geval was het totaal niet erg. Er zijn niet veel dingen erger dan op een trip gaan en daarna een goed feestje hebben en dat allemaal zonder maar een euro uit te geven ;).

Veel liefst en dikke kus Margriet

  • 25 November 2007 - 18:43

    Janneman:

    he het gaat allemaal goed daar zo te horen .je gaat al bijna weer terug denk ik of niet??

    nou veel plezier nog groetjes jan

  • 25 November 2007 - 23:23

    Lena:

    you're the best !!!
    ik ben echt heel super blij dat ik jou heb leren kennen !!!
    Zonder jou zou erasmus echt niet hetzelfde geweest zijn, echt niet
    je weet het, wij 2 zijn HET gewoon, een supere team !!!
    Vale ailo putain merde ...
    Ik wens je het allerbeste met alles in je leven en ik weet zeker dat wanneer we elkaar terug zullen zien op de camping met onze ninos dat je me alleen maar leuke dingen zal kunnen vertellen over je successen
    je bent de meeste loco crazy from welmount !!
    dikke zoen aan mn liefste schat
    je belgische maatje

  • 26 November 2007 - 07:41

    Gerrit:

    Onverwachtte feestjes zijn altijd de beste.

    (Maar in Nederland zijn de verwachtte feestjes ook altijd goed) :-)

  • 26 November 2007 - 13:58

    Marieke:

    haha hoe kan een dag lopen, zo sfeer.:-D

    Klinkt echt super leuk al die verhalen.

    Veel plezier nog deze laatste maand schat.

    Liefs marieke.

  • 26 November 2007 - 14:17

    Margriet:

    Ej Jan,

    Ja ik ga idd al bijna terug. Heb nog iets minder dan een maand :(. Ben nu druk met studeren de tentamens komen er aan .... Maar 12 december klaar en ga de 22 naar huis dus daarna vakantie :D!

    LENA you'r the Best!!
    Comaron .. Hostia.. you know tomatas tv ;)


  • 26 November 2007 - 20:02

    Jans:

    Hey Deren......

    Grappig dat een dag niet voorspelbaar is..
    Ben blij dat je t nog naar je zin heb!
    Geniet nog maar lekker, want voor je t weer ben je weer in the Netherlands!

    Liefs, XxX

  • 26 November 2007 - 20:03

    Tante Andrea:

    Hallo Margriet,

    Wat leuk die onverwachte dagjes uit. Het schiet nu aardig op, heb je een beetje zin om naar huis te komen?
    We verheugen ons erop om je straks weer te zien! We zijn hier druk met sinterklaas, kennen ze die man ook in ierland?(haha)
    Tot gauw!

    Hartelijke groet van allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo Iedereen, Leuk dat je op mijn site komt neuzen! Deze site wordt mijn 'dagboek'in de tijd dat ik in Ierland verblijf. Ik ben daar 4 maanden voor het volgen van mijn minor in het kader voor mijn study. Ik ben in deze periode in Atlhone wat twee uur rijden bij Dublin vandaan ligt. In deze periode ga ik naar de Atlhone Institute of Technology. Welke vakken ik ga volgen is nog niet precies duidelijk dat laat ik in mijn verslagen weten. Met deze site wil ik iedereen laten weten en laten zien wat ik doe in Ierland. Maar ik wil ook graag op de hoogte blijven van wat er thuis gebeurt! Wees niet bang om een berichje met de nieuwste roddels achter te laten! Mijn adres hier is: Wellmout student village. Dublin road. Co. westmeath. Ireland Margriet Duijst room J 38

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 24573

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 22 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: