Vakantie - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Margriet Duijst - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Margriet

29 Oktober 2007 | Ierland, Dublin

Hallo iedereen,
Hoe is het dr mee??

Hier ben ik weer. Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten maar ben telkens druk met alles en niets. Maar nu heb ik lekker vakantie :D! Heb ik helemaal geen problemen mee. Woensdag heb ik vakantie gekregen die hebben we ingeluid met een erg gezellig feestje! Woensdag waren er ook twee vrienden van Dieter en twee vriendinnen van Lena. Hebben we eerst allemaal pizza gegeten en toen zijn we wat gaan drinken in mijn appartement met een stel Spanjaarden. Erg gezellig, ik heb een kapotte kruk in mijn appartement twee poten hier van werden gebruikt als instrument en gaan maar… :)

Donderdag was de start van de dag iets moeilijker dan normaal maar eenmaal uit bed heb ik lekker genoten van een van de laatste dagen mooi weer hier. Ik moet zeggen dat ik echt geluk heb in de twee maanden dat ik hier nu zit heeft t miss 5 dagen geregend. Alleen vrijdag en zaterdag was het erg slecht. Ben die dagen met de vriendinnen van Lena meegegaan hebben wat bezocht hier in de buurt en zijn een dag naar Galway geweest. Zij gingen ook nog een dag naar Dublin en bleven slapen in een hostel maar dat werd mij een beetje te veel geld en wil niet telkens met haar vriendinnen optrekken waar ik niet zo heel veel gemeen mee heb. Ga liever met mn eigen mensen van hier of van thuis naar Dublin, want het is echt een super stad!!

Veder is het stil in Wellmount, super veel mensen zijn naar huis in de vakantie. Als je hier een jaar zit kan ik me dat nog wel voorstellen maar als je hier maar 4 maanden bent….. maar ja iedereen is anders. Veder zijn er ook veel mensen door Ierland aan het reizen of naar een ander land in Europe. De jongens zijn nu naar Eindingburg ik ga lekker donderdag. Heb ik echt super veel zin in. Ga echt met top meiden, knettergek maar super gezellig. Een van die meiden, Nuria, valt altijd op de grond om niets als ze dronken is. Spoort echt niet!

Ik raak echt helemaal gewent aan mijn leven hier. Alles is normaal aan het worden. Je ziet iedereen in groepen belanden. De franse bij de franse, Italianen bij de Italianen Spanjaarden bij de Spanjaarden en dan twee Belgen en een Nederlander erbij. Begin echt goed bevriend met een aantal Spanjaarden te worden. We komen goed met elkaar overeen en mag de cultuur heel graag. Altijd bij elkaar, samen eten dingen doen heerlijk!
Het is alleen jammer dat ik geen Spaans spreek en hun Engels niet top is maar ja dat gaat ook elke week beter.

Ik ga even wat projecten maken en een stage zoeken en me voorbereiden op Schotland! Volgende week zal ik er uitgebreid verslag van doen!

PS: IK Weer internet:D!! Heb het zelf met behulp van Dell gefixt :D Technische ik!
Liefst en dikke KUS Margriet…

  • 29 Oktober 2007 - 14:16

    Jorijke:

    Ziet er gezellig uit Margriet! Geniet ervan!Liefs

  • 29 Oktober 2007 - 14:57

    Margriet:

    Nog wat vergeten te zeggen:

    Vorige week heb ik zomaar eens met twee nederlanders gepraat. Dat was raar joh. Na twee maanden weer echte nederlanders...
    Ze waren op bezoek bij een duits meisje...
    Merkte tog het grote verschil met nederlands en vlaams...

  • 29 Oktober 2007 - 17:41

    Mathilde:

    Haha klinkt echt leuk allemaal!!
    Leuke foto's...gelukkig hadden we er maar een paar gekregen op die cd rom hahaha als ik niks te doen heb ben ik telkens ff aan het kijken....;)
    Lache man!!

    spreek je snel weer...kusj

  • 29 Oktober 2007 - 22:26

    Mathilde:

    Whahaah ik nog een keer...hoe sjik heb jij he !!!! :D:D
    Zo lache die video van je ;)

    Slaap lekker
    kusj

  • 30 Oktober 2007 - 12:31

    Margriet:

    haha idd ik heb shik zat hier in Ierland....:p

  • 31 Oktober 2007 - 07:03

    Sandra:

    He Magriet
    Ziet er allemaal gezellig uit op de foto's .
    Leuk filmpje trouwens .
    Veel plezier verder .

    Kusjes Sandra

  • 31 Oktober 2007 - 21:59

    Gerrit:

    Ziet er gezellig uit daar, en die Ieren kunnen verschrikkelijk drinken natuurlijk haha.

    Wij zijn alweer terug uit Amerika :-(

    Ik zou zeggen geniet ervan zolang je daar nog zit!

    Heb je trouwens al wat plaatjes van The Dubliners gehoord?

    grtz Gerby/Knox/Nongetjie/Gerrit

  • 31 Oktober 2007 - 22:28

    Marieke:

    Hey Grietsie,

    leuk jho al die verhalen. Ook lekker dat je daar al helemaal je eigen stekkie hebt. Gaat erg snel allemaal, je bent al over de helft heen! Geniet er nog even van, voor je het weet zit je weer in het darpie.

    Knuffel en kus Marieke

  • 02 November 2007 - 21:02

    Japie:

    hey magriet het is heel fijn om te horen dat je daar je zin hebt.. en nog een leuke tijd te gemoed

    -xxx-

    Japie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo Iedereen, Leuk dat je op mijn site komt neuzen! Deze site wordt mijn 'dagboek'in de tijd dat ik in Ierland verblijf. Ik ben daar 4 maanden voor het volgen van mijn minor in het kader voor mijn study. Ik ben in deze periode in Atlhone wat twee uur rijden bij Dublin vandaan ligt. In deze periode ga ik naar de Atlhone Institute of Technology. Welke vakken ik ga volgen is nog niet precies duidelijk dat laat ik in mijn verslagen weten. Met deze site wil ik iedereen laten weten en laten zien wat ik doe in Ierland. Maar ik wil ook graag op de hoogte blijven van wat er thuis gebeurt! Wees niet bang om een berichje met de nieuwste roddels achter te laten! Mijn adres hier is: Wellmout student village. Dublin road. Co. westmeath. Ireland Margriet Duijst room J 38

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 24580

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2007 - 22 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: